ДОДАТОК 3
АНКЕТА
ПО ВИЗНАЧЕННЮ
ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
(за
методикою американських вчених Хаана і Кафа)
І. Інтелектуальні здібності
1. Учень
засвоює нові знання швидко й легко все схоплює.
2.
Має почуття здорового глузду і використовує знання в практичних повсякденних
ситуаціях.
3.
Добре міркує, не плутається в думках. Добре вловлює зв'язок між подіями, між причиною і наслідком.
4.
Швидко запам'ятовує прочитане або почуте, не витрачає багато часу на повторення
того, що потрібно запам'ятати.
5. Знає багато про такі події, яких
його однолітки не знають, не здогадуються.
6.
Має великий запас слів, легко користується новими словами, вільно висловлюється.
7.
Любить читати нові книги, які читають не однолітки, а діти, старші на рік
чи два, дорослі.
8.
Вирішує задачі, що потребують розумових зусиль.
9. Задає дуже багато запитань.
10.Випереджає однолітків у навчанні на
рік чи два.
11. Оригінальне мислить
і пропонує нестандартні, неординарні відповіді, рішення.
12.Дуже спостережливий, добре сприймає
інформацію, швидко реагує на все нове.
ІІ. Художні здібності
1. У своїх малюнках зображує
різноманітні типи предметів, ситуацій, людей.
2.
Серйозно ставиться до творів мистецтва, замислюється і стає дуже
серйозним, коли чує нову музику, бачить гарну картину.
серйозним, коли чує нову музику, бачить гарну картину.
3.
Оригінальний у виборі сюжету, складає незвичайні композиції (з квітів, малюнків, марок тощо).
4.
Завжди готовий
використати будь-який новий матеріал для виготовлення іграшок, картин, малюнків тощо.
5.
У вільний час багато малює, ліпить, створює композиції, що мають художнє
значення (наприклад, прикраси для дому).
6.
Використовує малюнок або ліплення, щоб висловити свої почуття і настрій.
7.
Цікавиться творами мистецтва, створеними іншими людьми. Може дати власну оцінку й намагається
відтворити те, що йому сподобалося.
8.
Любить працювати з пластиліном,
глиною, клеєм для того, щоб відтворювати речі в трьох вимірах.
ІІІ. Музичний талант
1.
Добре відчуває ритм і мелодію, завжди вслуховується в них.
2.
Добре співає.
3.
У гру на інструменті, у пісню чи танець вкладає багато енергії та почуттів.
4.
Любить музичні записи, прагне піти на концерт або туди, де можна послухати музику.
5.
Любить співати разом з іншими, щоб виходило злагоджено й добре.
6.
У співі або музиці виявляє власні почуття й стан.
7.
Створює оригінальні власні мелодії.
8.
Добре грає на якомусь інструменті.
IV. Здібності до занять науковою працею
1.
Висловлює думки ясно і чітко.
2.
Читає книги, наукову літературу з випередженням своїх однолітків.
3.
Виявляє більш,
ніж у звичайних дітей, здібності у разі зміни абстрактних понять і
встановленні узагальнень.
4.
Має хорошу моторну координацію, особливо між зоровим та слуховим сприйняттям (добре фіксує те, що бачить,
і чітко записує те, що чує).
5.
Після занять любить читати науково-популярні журнали.
6.
Не впадає у відчай, коли його нові задуми та проекти не підтримують вчитель або батьки.
7.
Намагається зрозуміти причини і сенс подій.
8.
Проводить багато часу над створенням проектів, конструюванням.
9.
Любить обговорювати наукові події, винаходи, часто задумується над цим.
V. Літературна обдарованість
1.Може вільно побудувати розповідь, починаючи від
зав'язки сюжету й закінчуючи розв'язанням конфлікту.
2.
Придумує щось нове й незвичайне, коли розповідає про що-небудь знайомим.
3.
При розповіді виділяє головне, найхарактерніше.
4.
Розповідаючи про щось, вміє дотримуватись одного сюжету, не втрачає головної думки.
5.
Любить писати оповідання та вірші.
6.
Своїх героїв в оповіданнях зображує майстерно, передає почуття, настрій, характер.
7.
Вибирає для своїх оповідань ті слова, які добре передають почуття.
VI. Артистичний талант
1.Легко входить в роль іншої людини,
персонажа тощо.
2.
Цікавиться акторською грою,
3.
Виразно змінює тональність голосу, коли зображує героїв.
4.
Розуміє та вміє
передавати конфлікти і ситуації, може розіграти будь-яку драматичну сценку.
5.
Передає почуття через міміку, жести, рухи.
6.
Прагне викликати емоційну реакцію в інших, коли про що-небудь із захватом розповідає.
7.
Дуже легко драматизує, передає почуття, емоційні переживання.
VII. Технічні здібності
1. Добре вміє майструвати, займатися різними ремеслами.
2.
Користується механізмами, машинами.
3.
У світ його уподобань входить конструювання машин, приладів, моделей.
4.
Може читати нескладні креслення приладів і механізмів, використовувати старі деталі для створення нових
виробів, іграшок, приладів.
5.
Визнає причини несправності приладів.
6.
Любить робити креслення механізмів.
7.
Читає журнали та статті про створення нових машин, приладів, механізмів.
VIII. Здібності до спорту
1.Енергійний, потребує якомога більше фізичних рухів,
щоб бути щасливим.
2.
Любить брати участь у спортивних іграх і змаганнях.
3.
Постійно досягає успіхів у якому-небудь виді спортивної ігри.
4.
Бігає швидше за інших,
5.
Сильно розвинена координація рухів.
6.
Любить ходити в походи, займатися на спортивних майданчиках.
7. Вільний час проводить у рухливих іграх
Немає коментарів:
Дописати коментар